Altijd en overal je gegevens bij de hand

Online dienstverlening

Online dienstverlening is in onze ogen complementair aan de overige diensten die wij aan jou mogen leveren. Online kan heel praktisch zijn, maar het hoeft niet. Wil je jouw zaken niet online regelen? Geen probleem. Je hebt bij ons altijd de keuzevrijheid in de manier waarop je je zaken wilt regelen.

Onderstaand geven wij je een indruk van wat er mogelijk is met onze online dienstverlening.

Je begint altijd met het inloggen op onze portal (rechts-bovenaan op onze homepage). Vervolgens kom je in jouw persoonlijke online omgeving terecht. Je hebt dan de beschikking over:

  • De volledige financiële administratie - als je die via ons administratieve pakket voert of door ons laat voeren;
  • Dashboard, gebaseerd op uw financiële administratie;
  • De volledige loonadministratie - als wij die voor je mogen voeren;
  • Je eigen elektronisch dossier. Hierin kunnen wij digitale exemplaren van jaarrekeningen, aangiften, statuten en alle overige denkbare (dossier) stukken plaatsen. Via de portal kan je ze zelf raadplegen en eventueel delen met derden;
  • De mogelijkheid om je fiscale aangiften online goed te keuren. Nadat wij jouw (elektronisch beveiligde) goedkeuring hebben ontvangen, wordt de aangifte automatisch verzonden naar de Belastingdienst en wordt een kopie hiervan in je elektronisch dossier gearchiveerd;
  • De mogelijkheid om publicatiestukken ten behoeve van het Handelsregister online goed te keuren. Na ontvangst van jouw goedkeuring gaat automatisch een exemplaar richting de Kamer van Koophandel en wordt een kopie in jouw elektronisch dossier gearchiveerd;
  • Een elektronisch portaal waar je ook zelf mensen toegang tot de stukken kunt geven. Dit kunnen medewerkers zijn, maar dat kan ook een tijdelijke toegang zijn zoals in onderstaand voorbeeld wordt beschreven.
  • diverse nieuwsbronnen, deze zijn specifiek af te stemmen op de branches waarin je actief bent. 

 

Voorbeeld:

Stel: je hebt je droomhuis gevonden en bent bezig met de financiering ervan. De bank zal niet over één nacht ijs gaan en vraagt je om allerlei historische gegevens. Voor dit voorbeeld zijn dat een kopie aangiften Inkomstenbelasting, de laatste drie jaarrekeningen van jouw onderneming, tussentijdse cijfers per gisteren en een specificatie van je privé opnamen van het afgelopen jaar. Vroeger betekende dit een halve dag zoeken, onvindbare stukken dus stress, kopieën maken en vervolgens het hele pakket op de post. Een hoop gedoe dus, maar dat is te voorkomen als je gebruik maakt van onze online dienstverlening. Je hebt de benodigde stukken dan in no-time bij de hand of nog makkelijker: je belt of mailt even met je accountant. Wij zorgen er dan voor dat je accountmanager bij de bank in het bezit komt van een tijdelijke login waarmee hij alleen de gewenste gegevens zelf vanuit ons elektronisch dossier kan benaderen. Erg prettig voor jou, voor de bankier en voor ons. Dan kunnen we je hopelijk snel veel geluk in je nieuwe woning wensen!

Kom in contact

Meer weten? Benieuwd naar onze kunsten?
Neem dan vandaag nog contact op met onze professional op dit gebied

Jan van Leeuwen

Contact